"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


ÅNGEST...

05.07.2009 08:56

...har jag idag. Ska jobba imorgon, o följande 6 veckor. Men d går nog fort. Snart börjar skolan igen.

SA jag att jag fick jobbet på det där företaget???!!!! Jag ska fungera som någon slags "Ulla-Bella", o göra lite administrativa uppgifter till dem, vara med på möten osv. Jag får direkt inblick i hur de jobbar, o det är ju ett kanonbra sätt att "få in en fot" lagom till jag blir färdig!! Så jag ska med andra ord, jobba extra hos dem, samtidigt med studierna. Leksakerna ska jag nog lägga åt sidan då...

 

Igår var vi inne på Killebom med ett par, som är kanon! Vi hade jättetrevligt - men när man väl kommer in på Killebom så är det bara en massa tonåringar som springer omkring.. så inget nytt på den fronten. Vi CYKLADE in, så snacka om att jag e trött idag. Att jag dessutom fick punka på däcket gjorde inte saken bättre...

Men men... att röra sig gjorde susen. Ingen som e bakis idag, men jag e TRÖÖÖÖÖTT!! Att vara "trettioplus" känns emellanåt..

 

Nu kommer snart mamma o lämnar Emanuel. Jag längtar efter honom. Han har sovit där inatt.

Här e min älskade mamma..

 

Tanja, cyklist med punka...

—————

Tillbaka