"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


Äntligen skönlitteratur!!

07.06.2009 16:45

    SOM jag har saknat att läsa mina älskade böcker, som bara stått i hyllan o väntat på mig!! Just nu läser jag "Drömmar ur snö" av Anna Jansson. So far- so good! Känns härligt o läsa nåt för "egen del", o inte för att man måste!

 

Jag kommer o sakna mina kära kurskamrater i sommar, men tror att det kommer o gå SNABBT tills vi ses igen!

 

Tänkte jag skulle bli duktig på o uppdatera i sommar... Vi får väl se hur det går. Imorgon ska jag jobba. DET var längesen!! En vecka blir det, o sen 3 veckors ledigt, innan jag ska "på det igen"..

 

Just nu, efter maten, leker sonen på sitt rum, mannen ligger i soffan o jag sitter här :-) . SKÖÖÖÖNT, och LIFE is GOOOD!!

 

Tanja, bokslukare.

—————

Tillbaka