"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


Bebis...

30.07.2009 19:37

    ...kan jag LÄNGTA såå efter ibland.. Igår morse (kl 3 närmare bestämt) fick vänner till oss kille nr 2. Man blir så GLAD för deras skull, o kan riktigt känna känslan att ha en liten hos sig. Just den KÄNSLAN längtar jag efter ibland, o extra mkt när en så nära vän får en liten.Det är inte avundsjuka, eller någon slags "orättvisa"-känsla, utan jag får bara en sån enorm längtan som sagt. Kanske får jag lukta lite på deras bebbe.. :-) Som ni säkert märkt, så har vi "bara" ett barn, (nåja, han är ibland som tre..), och som det är nu, så kan vi inte få fler utan hjälp och en stor summa pengar. Och jag är inte precis GJORD av det just nu. Så vi väntar o ser.. Mirakel har skett.. Nu kommer snart Ernst på TV igen. I LOVE HIM!! Han e kanon!

 

På lördag, blir det middag o lite fest i glada vänners lag - utan barn. Ska bli ruskigt kul!!!

Tanja, festprisse.

—————

Tillbaka