"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


Feed-back

05.02.2009 20:36

Vilken dag!!! Dagen började STRESSIGT (nåja....det är ju ganska vanligt fenomen här hemma) för att hinna med tåg och annat... Sedan var jag i skolan och fick "feed-back" på ett arbete vi gjort.. Alltid kul o höra lite ris o ros, men ALDRIG kul o se sig själv på film. Självförtroendet till botten direkt... men när jag sen fick en sån HÄRLIG komplimang av en tjej i skolans fik (som jag INTE känner) så stack det rätt upp igen! Tänk va glad man blir av att höra någon säga något sånt spontant som hon gjorde! Jag måste också bli bättre på det!

 

Nu i eftermiddag har jag o mannen varit o fixat det sista till tapseringen av vårt nya sovrum... och samtidigt fixat en JÄTTESTOR stickers till sonen, att ha på sitt nya rum! Ska bli så himla kul o se resultatet! (älskar o ändra o förnya!)

 

Så här ser hans megastickers ut. det är alltså så att han ska hänga uppochned, och trådarna i sidorna, ska fästas ihop så att det ser ut som han hänger i dem... Den är 70*100 cm, så den är REJÄLT stor, och kommer o täcka en hel vägg nästan! FRÄCKT va?

Nej minsann... Åter till verkligheten.

Over and out. Tanja

—————

Tillbaka