"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


Min första websida...nånsin...

04.02.2009 20:00

Jaha, så har man gått o blivit datanörd på riktigt då.... Var på en föreläsning idag, o fick reda på alla de "knäppa" frågor som jag aldrig varit modig nog o fråga någon innan. Hur FAN gör man? Måste man va proffs för o lägga ut sin egen hemsida?? O kostar det massor av pengar? Inte fasen visste jag att det kunde vara gratis.... :)

 

Nåja. Här är jag nu. Hoppas att det ska gå vägen, och att jag lär mig göra riktigt fina grejjer under resans gång. Nån gång måste vara den första.

Idag fick vi tillbaka våra tentor. Jag känner mig ganska nöjd. Godkänd blev jag, och de kommentarer jag fått av läraren, kunde jag inte annat än att hålla med om. Nu vet jag snart hur ett riktigt paper ska se ut.

Emanuel har fullkomligt kört slut på mig idag, så jag tror jag får slänga mig i soffan.

Gonatt.....?

—————

Tillbaka