"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


FREDAG...

03.07.2009 08:01

    ...o snart dags o börja jobba igen! 6 veckor har jag framför mig....men jag har fått bra tider, så det ska nog gå vägen.

Jag var däremot på ett s.k anställningsmöte häromdagen, o ska nog jobba lite extra i höst på ett företag som jag SÅÅÅ gärna skulle vilja jobba på när jag är klar!! Om jag ändå kunde få tag i personen igen, som jag pratade med- så att vi kan bestämma hur vi ska göra.

 

Igår var jag på massage igen. SÅÅÅ skönt! Men IGÅRKVÄLL...SHIT. Jag var HELkass!! Tror att det var någon slags migränanfall för jag låg pall hela kvällen..Men idag är jag helt ok. Magen håller nog inte med mig, men..

 

Idag ska sonen på barnkalas. Jag har lust o åka in till Killebom en runda (en festival i närheten som varar hela helgen). Och imorgon kväll ska jag o mannen in o äta, o dricka nåt gott. Härligt!

 

VARMT är det iallfall!! Runt 25-30 grader varje dag!

 

Tanja, festivalfirare.

 

—————

Tillbaka