"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


OOOOPS!!

26.02.2009 11:54

...så gick det en hel vecka!! Vart tog DEN vägen då???

 

Jag hade min första visning (leksaksvisning) i måndags, sedan långt innan jul. VA kul det är!! Mer mer!! Tentan lämnades in också. Känns skönt. Nu är d bara till o vänta. Och fortsätta med nästa kurs, som ju redan börjat. Jag har försökt o plugga idag, men har inte riktigt ambitionen... Det kommer väl.

 

Imorgon ska vi på fest hos en kompis. Vi ska ut o DANSA!! O då menar jag DANSA! Alltså... mogendans! Snacka om vuxenpoäng. O det ska bli så jäkla roligt. LÄNGTAR! Bandet som spelar; Black Jack!

 

Så om jag nu inte skriver på några dagar, så är det för att jag är TRETTIOPLUS o inte riktigt van vid utelivet :)  .. så därför lär jag va lite...hmmmm...trött!?

 

Tanja, dansnödig.

—————

Tillbaka