"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


SÅ JÄKLA GÖTT!!

21.05.2009 17:39

Kan man götta sig åt andras "olycka"? Nåja, detta är ganska oskyldigt, men nog så gott tycker jag.

Förra tentan var en sals-tenta, och ganska svår tycker jag, o många med mig. Men det fanns några i klassen som tyckte den var superlätt, och gick omkring o påpekade detta hela tiden, o speciellt för oss som kämpar med högskolan.. Nu var det ju dock så att den, eller de som pratade HÖGST om hur jäkla enkel den var, blev underkända (!!!!!) och vi som tvivlat på oss själva KLARADE oss!! (nåja, jag har ett par vänner som tyvärr också blev underkända, men det hör inte till historien,,, de lider jag med - samtidigt som jag vet att de FIXAR det till slut!)...

Där fick de sig en riktig näsbrännare!!!!! HA!

 

Idag har det varit STRÅLANDE!!! 20 grader, o strålande sol! Härligt!! Nu ikväll ska vi till kusin Ricky med familj o grilla, samt kolla lite foton från deras USA-resa!!

 

Tanja, tentaglad!!

—————

Tillbaka