"Man lär så länge man lever, o man lever så länge man lär.."


Vilken dag igår!!!

08.03.2009 08:27

Igår vaknade jag med VÄRLDENS energi!!!!!!! Positiv sådan!!

 

Jag började med att köra o handla. Emanuel hängde glatt med (vi hade inte ätit frukost än...). När vi kom hem, o hade käkat frukost, satte jag igång o baka Leilas muffins med dumle eller polly i...Har ni inte provat dem, så GÖR det! Kan lägga ut recept vid intresse...

Nåja.. Sen skickade vi iväg Emanuel till en kompis, och jag började STÄDA! o städa, o städa o städa o städa... sen städade jag lite också! Ibland e det så himla skönt o RÖJJA rejält, o det luktar ju så gott! Köpte ett nytt medel med syre´ndoft, så det luktade vååååår i hela huset!

 

Men ack den lycka som varar för evigt... varför kan det ALDRIG va rent o snyggt så länge?? Har en son som är FENOMENAL på o stöka.... Men men. Nu vet jag ju att det är rent under soffan o på fönsterbrädan... :)

 

Idag, ska jag hjälpa mannen att skriva ett CV för ett spännande jobb som han ska söka! :)

 

Kram på er, alla som läser, o om det inte är NÅN som läser, så kram på mig själv.

 

Tanja, trädkramare?

—————

Tillbaka